Imperial Pos & Retail

Program Gestiune Magazin

Imperial POS & Retail este soluția ideală pentru informatizarea oricărui tip de magazin, de la afaceri familiale până la magazine de orice tip și supermarketuri.

Imperial POS & Retail a fost dezvoltat împreună cu experți contabili și proprietari de magazine pentru a face gestionarea unui magazin simplă și eficientă. Este un program complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor legate de vânzare și gestiune. Vinde rapid și eficient atât în magazin cât și pe teren.
Programul este compatibil cu majoritatea caselor de marcat existente și perfect adaptabil cerințelor comercianților mici și mijlocii.

POS & Retail automatizează cele mai frecvente operațiuni de vânzare și furnizează informații esențiale în activitățile de contabilitate și gestiune. Programul poate fi învățat rapid și oferă posibilitatea de configurare facilă a categoriilor de produse, a discounturilor și a butoanelor rapide de vănzare, fiind complet compatibil cu o gamă largă de echipamentele de retail.

Din caracteristicile de bază: vânzare pe bază de scanner pistol sau omnidirecțional, preluare automată greutate din cântar, trimitere articole la cântare self service, comunicare afișaj client, comunicare pos-uri bancare, acceptare carduri de fidelizare.

DESCARCĂ DEMO                                  COMANDĂ APLICAȚIA

Raport vanzari din interfata de vanzare:

Interfata BackOffice:

 

Receptia produselor:

Un business de succes se bazează pe instrumente eficiente

Vinde direct de pe telefon sau tabletă. Funcționare fără internet, sincronizare prin wifi instalare pe android si casa de marcat cu bluetooth:

 

POS & Retail oferă multiple automatizări și caracteristici de personalizare care simplifică toate aspectele gestionării magazinului tău.

Configurare rapidă

Setare butoane rapide multiple pentru articole uzuale și categorii de produse.

Automatizarea cântăririi

Trimiterea prețului către cântar, preluare automata a greutății sau trimitere articole în cântar self service.

Autentificare cu parolă/card

Operațiunile efectuate de diferiți angajați pot fi vizualizate separat și se fac pe bază de parolă/card de acces.

Comunicare cu clientul

Comunicare permanentă prin display client multi linie sau ecran pentru un marketing eficient.

Comunicare pos bancar

Comunicare bidirecțională cu posuri bancare sau alți procesatori externi.

Generare barcode

Tipărire etichete pretăiate A4, etichete raft, etichete preț, etichete discount direct din program.

Scannere multiple

Compatibil cu scannere pistol, omniricecționale sau încastrate, laser sau imager.

Fidelizare clienți

Generare discount pe bon, pe produs individual sau discount pe bază de card de fidelizare.

Vânzare mobilă

DESCARCĂ DEMO                                                                                 COMANDĂ APLICAȚIA

Nu te-ai convins? Descarcă varianta demo și te convingi singur. Ai nevoie de asistență? Contactează-ne

Lasă un răspuns